perjantai 23. lokakuuta 2015

Must I have must have?

Mä olen elänyt niin pitkään sisustuksen suhteen sellaista "making the most of it" -elämää, että multa on oikeastaan ihan täysin hukassa ajatus siitä, mitä mä oikeasti haluaisin. Monella on olemassa toivelista esineistä ja kalusteista, jotka he hankkisivat, jos kaikki olisi mahdollista. Mä olen viime aikoina miettinyt, mitä ostaisin, jos voisin hankkia ihan mitä vaan ja voi kuulkaa, että se onkin vaikeaa. En vaan kerta kaikkiaan saa päähäni yhtäkään sellaista "pakko saada" -esinettä, vaan minun toiveeni menevät ennemmin sinne "jotakin tämän tyyppistä"-osastolle. Tässä muutamia kivoja juttuja, jotka hankkisin mielelläni, jos rahaa tai tilaa olisi. 

Tällä hetkellä mun silmääni tuntuu miellyttävän tämän tyyppiset, kevyet ja sirot vintage-sohvat, mielellään oikein kunnon "mummonkammari"-kankaalla.


Toinen juttu, josta tykkäisin kovasti, on tällainen marokkolainen pouffi, joita on viime aikoina näkynyt kovasti lehdissä ja Pinterestissä. Valinta valkoisen ja ruskean välillä tuottaisi kyllä vaikeuksia. 


Kolmas valinta osuisi tämän tyyliseen samettiverhoiltuun nojatuoliin. Mielellään vintage-sellaiseen ja tuon väriseen kuin tässä alla olevassa kuvassa. Jotenkin se vaikuttaa siltä, että sen syliin olisi täydellisttä käpertyä lukemaan hyvää kirjaa tai hörppimään lämmintä kaakaota. 


Tällä hetkellä haaveilen myös siitä, että voitaisiin ostaa poikaystävälle paremman näköinen tietokonepöytä, siis ihan kunnollinen pöytä, eikä vain levy putkijaloilla. Edullinen ratkaisu voisi olla vaikkapa tämä Ikean työpöytä. Jos meillä olisi ylimääräinen makkari, tekisin siitä työhuoneen. Laittaisin kaksi tällaista pöytää vastakkain keskelle huonetta. 


Sitten, jos olis käytettävissä todella iso tukko rahaa ja voisi oikein höveliksi heittäytyä, hommaisin varmaan Agan lieden. Todellisuudessa ottaisin mielelläni ihan minkä tahansa puuhellan, jos vain sellaisen käsiini saisin.  


Entäs teillä, onko teillä "must have" -lista vai onko toiveet enemmän "jotakin tämän tyyppistä"? 

2 kommenttia:

  1. Hei! Huomasin blogisi Muusan suosikkilistalla.
    On pakko jättää kommentti tähän, kun minäkin olen ihan rakastunut vanhoihin puuhelloihin. En ollut sellaisia oikeastaan nähnytkään, mutta sitten yhdet sukulaiset (Italiassa) asuivat jonkin aikaa melko vanhassa talossa, jossa sellainen oli apukeittiössä. Kaunis ja kätevä!!! Olisi pitänyt se ryöstää sieltä mukaan, mutta aika painavia ovat... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei Sara! Puuhellat on ihania. Haaveilen keittiosta, jossa on lautalattiat, vanhanaikainen ruokakomero ja puuhella.

      Poista